مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت:آیین تحویل سال نو در ۳۰ بقعه متبرکه شاخص این استان با برنامه‌های شاد و معنوی متنوع برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان گفت: این آیین‌ها از ساعت ۲۴ دیشب همزمان با تحویل سال ۱۴۰۲ نو با قرائت قرآن کریم، سخنرانی، دعای توسل و نورافشانی در بقاع شاخص استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: قرارگاه طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف تحول در خدمات دهی به زائران و گردشگران مذهبی در بقاع متبرکه شاخص استان و استمرار تلاش‌های سال‌های قبل در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان  تشکیل شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی افزود: در طول تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی از نحوه خدمات دهی در بقاع متبرکه بازدید و پاسخگوی زائران برای رفع نواقصات احتمالی خواهیم بود.

او گفت:با تشکیل قرارگاه نوروزی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، اطلاع رسانی و سایر بخش‌ها هر روزه فعالیت‌های ۳۰ بقعه متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری می‌تواند الگوی خوبی در اجرای مدیریت جهادی در عرصه جامعه باشد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی می گوید: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در طول سال با توجه به ایام و مناسبت‌های مذهبی برنامه‌هایی را در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان از جمله طرح نوروزی آرامش بهاری، طرح ضیافت الهی، طرح تابستانی نشاط معنوی، سوگواری بصیرت عاشورایی، سوگواری یاس نبوی با حضور مبلغان برپایی خیمه‌ها، گارگاه‌های آموزشی برای زائران و گردشگران مذهبی برگزار می‌کند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۲۵ بقعه متبرکه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.