سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون خدمات متنوع بشردوستانه، امدادی و درمان اضطراری به مسافران نوروزی و زائران راهیان نور ارائه شده که بیش از ۸ هزار و ۷۰۶ آسیب دیده از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شده اند.

محمد بزاز زاده گفت: در پایگاه‌های امدادی، خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی و درمانگاه‌های موقت این جمعیت خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماع محور نظیر رها اندازی پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جماعت در خیمه‌های نماز، پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی و ... به مسافرین عزیز ارائه شده است.

او می‌گوید: فرشتگان نجات و بشردوستان جوان در کنار پزشکان داوطلب هلال احمر استان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

به گفته او بیش از ۸ هزار ۷۰۶ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده که از این تعداد۲۲۰ نفر اسکان اضطراری یافته و ۳۳ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بیش از ۷ هزار ۹۰۰ نفر از خدمات پست‌های خدمات بشردوستانه بهره‌مند شده و بیش از ۳ هزار نفر از آن‌ها به پویش ملی بهرفت پیوسته‌اند.

این مقام مسئول گفت: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات تیم سحاب خوزستان در اماکن تفریحی، گردشگری و مذهبی بهره‌مند شده اند.

او می‌گوید:اعضا مشارکت کننده به محض ورود به صحنه حوادث اقدامات و کمک‌های اولیه را برای مصدومان انجام می‌دهند، حدود ۹ هزار و ۳۵۴ نفر نیز در این ایام با مراجعه حضوری یا در عملیات‌های امدادی مورد درمان سرپایی قرارگرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.