استاندار همدان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همه هم وطنان به ویژه اهالی دیار مادستان تبریک گفت.

علیرضا قاسمی فرزاد در پیام نوروزی خود خطاب به مردم و مسئولان این استان گفت: اکنون که بهار قرآن و بهار سال نو به هم پیوند خورده است، سالی سرشار از خیر و برکت را به انتظار می‌نشینیم.

او گفت: فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار، رفتار و تصمیمات نو برای آینده است.

استاندار همدان گفت: ملت بزرگ ایران همواره از گردنه‌های سخت و پیچ‌های تاریخی به سربلندی و عزت عبور کرده است و در سال جدید نیز در جهت نیل به اهداف و آرمان‌های پرافتخار و مسرت آمیز، گام خواهد برداشت و دولت سیزدهم نیز نشان داد به آنچه که می‌گوید عمل می‌کند.

استاندار همدان گفت: امروز همه نهاد‌ها و ساختار‌های حاکمیت در کنار مردم عزیز ایران اسلامی برای ساختن ایران قوی ایستاده اند و در این راه همراهی و همیاری ارزشمند و ارزنده مردم فهیم و ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین با خدمتگزاران خود در دولت مردمی سیزدهم قابل ستایش است.

قاسمی فرزاد گفت: همچنین لازم می‌دانم از همکاران تلاشگر اعم از مدیران، کارکنان و فعالان بخش عمومی و غیردولتی در کلیه حوزه‌ها که با تلاش صادقانه در راستای سربلندی و آبادانی ایران قوی در سایه دولت مردمی گام بر می‌دارند، قدردانی کنم.

او گفت: قطعا این مهم در سال جدید نیز با گام‌هایی استوار استمرار خواهد داشت، خداوند را شاکر هستیم که استان همدان در سال ۱۴۰۱ با همدلی همه مسئولان و به ویژه نماینده، ولی فقیه در استان، نمایندگان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و دوشادوش با اعضای شورای تأمین و اقشار مختلف مردم در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» و در جهت تحقق اهداف دولت مردمی توفیقات چشمگیری را کسب نماییم.

استاندار همدان گفت: امید است به لطف خداوند متعال این روند در سال پیش رو با برنامه ریزی‌ها و چشم انداز تدوین شده برای استان در حوزه‌های اقتصاد، تولید، اشتغال، مسکن و گردشگری تداوم یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.