آقای عبیدزاده گفت: همزمان با اجرای آزمایشی طرح هویت بخشی به مزارع کشاورزی و کشاورزان فعال، نخستین پروانه کسب کشاورزی در خرمشهر صادر شد.

عبیدزاده رئیس اتاق اصناف کشاورزی خرمشهر گفت: دولت سیزدهم برای هویت بخشی به مزارع کشاورزی و کشاورزان فعال طرح صدور پروانه کسب کشاورزی و شناسنامه دار کردن باغات را ابلاغ کرد.

به گفته او این طرح به صورت اجرایی در استان خوزستان اجرایی شد و خرمشهر سومین پروانه کسب کشاورزی و شناسنامه باغات را در این استان را صادر کرد.

این مسئول گفت: این مدارک مشخصات هویتی کشاورز و زمین مورد استفاده اش را نشان می‌دهد و دریافت  QR کد ، وابسته به داشتن این مدارک است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی خرمشهر از آمادگی این مجموعه برای صدور ۲ هزار شناسنامه برای زمین‌های کشاورزی این شهرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و از کشاورزان خواست با توجه به ضرورت داشتن کد هویتی برای آن‌ها به منظور دریافت هرگونه تسهیلات و خدمات نسبت به درخواست ثبت نام برای دریافت این مدارک اقدام کنند.

او سامانه هوشمند دولت، سامانه سبک و مراجعه حضوری به اتاق اصناف خرمشهر را از از راه‌های ثبت درخواست در این زمینه از سوی کشاورزان این شهرستان اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.