استاندار قزوین گفت: استان قزوین از میراث تاریخی متعددی برخوردار است که متاسفانه بسیاری از آن‌ها به دلایل مختلفی رها شده و نیازمند مرمت و بهسازی هستند.

محمدمهدی اعلایی روز دوشنبه در آیین افتتاح جشنواره بهار در بهار قزوین، اظهار کرد: هر رفتار و فعالیت مناسبی که منجر به شادی شهروندان و هموطنانمان شود و غبار غم را از چهره‌های آنان بزداید، اقدام خوب و ارزشمندی است و باید حمایت شود.

وی افزود: تعداد گردشگران در قزوین براساس آمار‌های ثبت شده هر سال نسبت به سال قبل از آن افزایش پیدا می‌کند و تعداد بیشتری از هموطنان میهن اسلامی ما به این استان سفر می‌کنند که این موضوع وظایف دست اندرکاران حوزه گردشگری را نیز سنگین‌تر می‌کند.

به گفته اعلایی، بایستی همه دستگاه‌های اجرایی به همراه رسانه‌ها و مردم این منطقه تلاش کنند تا ظرفیت‌های گردشگری منطقه را به نحو شایسته‌ای بشناسانند تا در نهایت وجهه فرهنگی و اقتصادی استان بیش از پیش به مردم سایر استان‌های کشور معرفی شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: قزوین از میراث تاریخی متعددی برخوردار است، اما متاسفانه بسیاری از آن‌ها به دلایل مختلفی در گذشته رها شده اند که باید برای رفع این مشکل با جذب اعتبارات مورد نیاز و همراهی مردم و علاقه‌مندان به این حوزه، چاره اندیشی شود.

اعلایی اضافه کرد: تمام افرادی که برای نخستین مرتبه به استان قزوین سفر کرده اند از دیدن آثار تاریخی این منطقه از کشور شادمان شده اند و به همین جهت باید بتوانیم ظرفیت‌های این بخش را بیشتر به مسافران نوروزی معرفی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.