رئیس اورژانس فارس، از حضور امدادگران اورژانس استان در ۳ هزار و ۴۱۸ ماموریت امدادی، از بیست و پنجم تا بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.

دکتر محمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اظهار کرد: از مجموع ۳ هزار و ۴۱۸ ماموریت امدادی انجام شده از بیست و پنجم اسفند امسال، هزار و ۷۶۶ مورد حوادث غیرترافیکی شهری، ۴۵۷ مورد حوادث ترافیکی شهری، ۹۰۵ مورد حوادث غیرترافیکی جاده‌ای و ۲۹۰ مورد نیز حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

او، تعداد موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در این بازه زمانی را نیز ۲ مورد اعلام کرد و افزود: همچنین از بیست و پنجم تا بیست و هشتم اسفند، بالگرد‌های اورژانس فارس، ۵ بار به پرواز درآمده که ۲ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

مرادیان ادامه داد: در طی روز‌های بیست و پنجم تا بیست و هشتم اسفند، ۹ مورد فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در محور‌های ارتباطی فارس گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مصدومان بستری مربوط به حوادث ترافیکی در این بازه زمانی را نیز ۵۸۹ نفر و موارد سرپایی را نیز ۱۴۴ نفر اعلام کرد.

او از همه مردم استان فارس و مسافران نوروزی خواست تا با توجه به افزایش ترافیک در جاده‌های ارتباطی طی روز‌های جاری، قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت بیشتری رعایت کرده و حافظ سلامت خود و دیگران باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار