معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند ماه امسال همزمان با نیمه شعبان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به استان طی این مدت تا ظهر ۲۷ اسفند ماه سفر کردند.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار نفرشب هم از ظرفیت‌های اسکان رسمی، موقتی و اضطراری در استان استفاده کرده‌اند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی درباره نحوه سفر مسافران به مشهد و استان ادامه داد: حدود ۲ درصد از مسافران با حمل و نقل هوایی، ۵ درصد از طریق حمل و نقل ریلی و بیش از ۹۰ درصد زائرین از طریق وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای و خودرو‌های شخصی به مشهد وارد شده اند.

گنابادی نژاد بیان کرد: از زائران تقاضا می‌شود پیش از سفر به مشهد هماهنگی‌های مربوط به اسکان خویش را انجام دهند تا در مقصد، شرایط راحتی داشته باشند. همچنین از ایشان می‌خواهیم هنگام تهیه بلیت رفت به مشهد، بلیت بازگشت را نیز تهیه کنند.

او تصریح کرد: خوشبختانه همه دستگاه‌های استان و مردم مشهد شرایط خوبی را برای میزبانی از زائران امام رضا (ع) رقم زده‌اند و ظرفیت موجود برای این منظور در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.