نمایشگاه‌ها و یادمان‌های نیروی زمینی ارتش در شش منطقه در استان خوزستان، آماده پذیرایی و میزبانی از زائرین کاروان سرزمین نور هستند.

نمایشگاه و یادمان‌های نیروی زمینی ارتش از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ با برپایی غرفه‌های متعدد اعم از دستاورد‌های دفاعی امنیتی، فرهنگی، دفاع مقدس و روایت‌گری تا روز ۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ پذیرای خادمین شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

برپایی نمایشگاه و یادمان‌های نیروی زمینی ارتش، بیانگر رشادت‌ها و دلیرمردی‌های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است که با بیان راویان دوران دفاع مقدس، نقش موثری در هدایت جوانان به سمت و سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارد.

نمایشگاه آب تیمور که در ورودی جاده اهواز - خرمشهر واقع شده، به گفته تمامی ایثارگران دفاع مقدس قدمگاه شهدای والامقام دفاع مقدس است.

یادمان رمضان یکی از یادمان‌های نیروی زمینی ارتش است که در منطقه عملیاتی رمضان برپا است و پذیرای زائرین کاروان‌های سرزمین نور است.

یادمان‌های دیگر نیروی زمینی ارتش در استان خوزستان شامل یادمان دهلاویه، چذابه، شهید غلامرضا چاغربند و میشداغ است که از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ با برپایی غرفه‌های متعدد اعم از دستاورد‌های دفاعی امنیتی، فرهنگی، دفاع مقدس و روایت‌گری تا روز ۲ فروردین ۱۴۰۲، پذیرای خادمین شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار