۵ کیلومتر باند دوم محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت

پنج کیلومتر باند دوم در محدوده کمربندی غربی زاهدان امروز یکشنبه به منظور افزایش ایمنی سفر مسافران نوروزی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسوولان استانی زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: عملیات ساخت قطعه یک کمربندی غربی زاهدان بطول ۱۴ کیلومتر از میدان راه و شهرسازی تا تقاطع غیر همسطح خلیج فارس به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات رانندگی تیرماه سال گذشته آغاز شد که تاکنون هشت کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

عطاء اله اکبری ادامه داد: بخش قابل توجه ساخت و زیر بار عبور رفتن این محور در سالجاری بطول پنج کیلومتر با اعتبار بیش‌از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: این اداره کل با توجه به جایگاه مهم راه‌های ارتباطی زاهدان و همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات در نظر دارد در صورت تخصیص منابع مالی بقیه این مسیر را در کمترین زمان به اتمام برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همچنین این اداره کل در سه سال اخیر با اجرای طرح‌های عمده در حوزه معاونت مهندسی و ساخت تلاش کرده راه‌های این استان را از شرایط عقب مانده خارج کنند و توسعه‌ای درخور منطقه به راه‌های آن دهند که نتیجه این اقدامات ساخت و زیر بار ترافیک بردن بیش‌از ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار