مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: ۱۳ پایگاه اهدای خون در تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در مشهد و سایر شهر های استان فعال است.

 محمد شریف الحسینی  مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: از این تعداد پایگاه انتقال خون ۶ پایگاه در کلانشهر مشهد و سایر پایگاه‌ها در شهرهای سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، قوچان و گناباد دایر هستند.

او افزود: در تاریخ ٢٩ اسفند سه پایگاه در مشهد شامل پایگاه‌های امام رضا (ع)، شهید سلیمانی و امید از ساعت ۸:۳۰ تا ١٣ و پایگاه‌های انتقال خون در شهرهای خراسان رضوی از ۸:۳۰ تا ١٢ ظهر آماده خدمات رسانی به زائران و مجاوران هستند.

مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی ادامه داد: در دوم فروردین  ١٤٠٢، سه پایگاه اهدای خون مذکور در مشهد علاوه بر شیفت صبح در شیفت عصر از از ساعت ١٤ تا ١٨:٣٠ نیز فعال خواهند بود.

 محمد شریف الحسینی بیان کرد: از سوم فروردین  تا آخر ماه مبارک رمضان نیز تمامی ۱۳ پایگاه انتقال خون استان خراسان رضوی هر شب از ساعت ٢٠ تا ٢٤ فعال و پذیرای متقاضیان اهدای خون هستند. این در حالی است که مرکز خونگیری کاشمر از پنجم فروردین  تا پایان ماه رمضان فعال است.

او تصریح کرد: اهدای خون در ماه مبارک رمضان با رعایت توصیه‌های لازم منافاتی با روزه داری ندارد و در ماه میهمانی خدا داوطلبان پس از بررسی‌های پزشکی و اطمینان از احراز شرایط می‌توانند پس از افطار خون خود را اهدا کنند.

مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی تاکید کرد: ۶ پایگاه اهدای خون مشهد شامل امام رضا (ع) واقع در ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه شهید سلیمانی در خیابان استقلال، پایگاه امید نبش خیابان آیت الله شیرازی، پایگاه شهید کریمی واقع در شریعتی ٢٨، پایگاه مهر واقع در نبش ابوطالب ٣٣ و سناباد در انتهای خیابان سناباد غربی جنب مرکز بهداشت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.