رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش قزوین از آماده سازی ۵۶ مدرسه با ۳۵۳ کلاس درس این استان برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

مسعود شعبانی رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش قزوین گفت: همه ساله و همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی آموزش و پرورش با تجهیز و ساماندهی مدارس خود اقدام به ارایه خدمات اسکان به مسافران می‌کند.

وی اظهار کرد: امسال نیز طرح اسکان مسافران نوروزی در ۱۴ پایگاه سطح استان شامل ۲ پایگاه در شهر قزوین و ۱۲ پایگاه در نواحی و مناطق مختلف استان برپا شده است.

به گفته شعبانی، پذیرش مسافران نوروزی تنها از طریق مراجعه حضوری در ستاد‌های اسکان شهرستان‌ها و مناطق استان و یا از طریق درگاه اینترنتی به نشانی eskan.medu.ie امکان‌پذیر خواهد بود.

این مسوول با بیان اینکه محدودیتی در پذیرش مسافران نوروزی امسال نخواهیم داشت، تاکید کرد: علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی و خانه‌های معلم این استان نیز آماده پذیرش مسافران در ایام نوروز هستند.

وی، تعرفه اسکان برای خانواده‌های فرهنگیان و اقوام درجه یک آنان در کلاس‌های ویژه را ۱۲۰ هزار تومان، گروه الف ۱۰۰ هزار و گروه ب را ۸۰ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: مراکز اقامتی فرهنگیان استان قزوین روزانه آماده پذیرش از یک هزار و ۷۵۰ مسافر خواهد بود.

شعبانی ادامه داد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی امسال آموزش نیرو‌های خدماتی، توجیه عوامل، بازدید از مراکز اسکان و بررسی امکانات موجود در آن‌ها به همراه نصب بنر و راهنما در معابر عمومی سطح شهر‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.