رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مراغه گفت: دوره آموزشی کسب و کار‌های اینترنتی برای نخستین بار در آذربایجان شرقی در شهرستان مراغه برگزار شد.

آقای شکوهی گفت:دوره آموزشی کسب و کار‌های اینترنتی با هدف رونق کسب کار‌های اینترنتی با شرکت ۱۸ نفر در مراغه برگزار شد.

آقای شکوهی افزود: شرکت کنندگان در دوره حرفه آموزی با روش‌های کار و کسب  درآمد در اینترنت آشنا می‌شوند و پس از پایان دوره ۶۰ ساعته برای مهارت آموزان گواهینامه فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود.

دبیر کمیته کسب و کار‌های اینترنتی کارگروه اشتغال مراغه نیز گفت: این دوره‌ها براساس مصوبه کارگروه اشتغال با هدف رونق اشتغال و کسب در آمد در فضای مجازی ایجاد شده است.

آقای سلطانزاده افزود: اداره پست، فرمانداری و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در طراحی و راه اندازی این دوره‌ها با هم مشارکت کردند.

وی ادامه داد: حرفه آموزان پس از پایان دوره در زمینه‌های بازاریابی، فروش و عرضه تولیدات خود در فضای مجازی فعالیت می کنند.

آقای سلطانزاده گفت: افراد جویای کار، زنان سرپرست خانوار، فروشندگان و تولید کنندگان پس از پایان دوره می‌توانند در فضای مجازی فروشگاه‌های اینترنتی برای عرضه محصولات و تولیدات خود راه اندازی کنند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز گفت: برای مهارت آموزان پس از پایان دوره ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت خواهد شد.

آقای اسدیان افزود: افراد جویای کار و علاقمندان برای کسب درآمد در فضای مجازی می‌توانند با سپری کردن این دوره‌ها اقدام به کسب درآمد کنند.

 فرماندار مراغه گفت:امسال ۱۲۷ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی در شهرستان تخصیص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.