سامانه ۱۳۷ پلاس، سامانه یکپارچهای است که از ادغام سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ ایجاد شده است. یکی از بخشهای سامانه ۱۳۷ رسیدگی به پیام شهروندان است.
رضا ناصریسرای، رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری به فرآیند رسیدگی پیام شهروندان اشاره کرد و گفت: بعد از تماس شهروندان موضوع و مشکلات بلافاصله پیگیری میشود. در مرحله بعد عملیات بازخوردگیری را داریم که با شهروندان تماس میگیریم و از کیفیت کار مطلع میشویم.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری از شناسایی تخلف ۱۰۰ نفر از بدنه شهرداری به واسطه سامانه ۱۳۷ خبر داد.
به گفته ناصریسرای به واسطه این سامانه هر دوشنبه جلساتی به صورت مستقیم بین شهروندان با مدیران شهرداری برقرار میشود. در جریان این جلسات مشخص شد که ۱۰۰ نفر از بدنه شهرداری تخلف کردهاند که با آنها برخورد شد و منجر به تذکر یا برکناری آنها شد.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهرداری افزود: افراد متخلف در بخشهای مختلف شهرداری از جمله شهرداران نواحی و واحد کارکنان بوده است.
ناصریسرای در ادامه آماری از تماسهای ثبت شده در سامانه ۱۳۷ ارائه کرد و گفت: بیش از ۴ میلیون تماس با شماره یکتا در این سامانه ثبت شده است.
به گفته وی، در سال جاری رکورد ۲۵ هزار تماس در روز در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.
سامانه ۱۳۷ صرفاً جهت دریافت شکایت نیست بلکه برخی از خدمات شهرداری از این طریق انجام میشود. به عنوان مثال همزمان با هفته درختکاری شهروندان میتوانستند از این طریق درخواست نهال دهند.
به گفته رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه، شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ درخواست نهال دادند و نوع نهال خود را مشخص کردند.
+++++++++ لطفا این نظر و پیام رو درج نکنید و فقط پیگیری نمایید .+++++++++++++