استاندار ایلام گفت: با حمایت وزیر کشور ۲۶ کامیون ویژه حمل زباله برای شهرداری های استان اختصاص یافته است.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام امروز در جلسه با فرمانداران استان اظهار کرد: یکی از کارکرد‌های مهم دولت سیزدهم «مسئله محوری» است و برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های نیمه‌تمام برنامه دارد بطوریکه در همین مدت در استان ایلام از مجموع ۱۹ طرح نیمه تمام ایستگاه پمپاژ کشاورزی تعداد سه ایستگاه به بهره‌برداری رسید که بارقه امید زیادی را برای کشاورزان و ایجاد اشتغال در این مناطق فراهم کرده است.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات مهمی که در این دولت در استان ایلام انجام گرفت ساماندهی وضعیت گمرک مهران است که علی‌رغم اینکه از نظم و انضباط خاصی برخوردار نبود، اما با هم افزایی و جدیت پس از ۱۵ سال مشکلاتی نظیر سیم کارت فروشی و فروش بلیط خارج از نرخ مصوب برطرف شد.

استاندار ایلام افزود: هیچ کاری در شهرستان وجود ندارد که مرتبط با فرماندار نباشد، مسئولیت تمام امور در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است و باید در ایام پیش رو ضمن نظارت بر بازار و تأمین کالا‌های اساسی، در راستای ایجاد نشاط اجتماعی اقدام کنند که لازمه آن برنامه‌ریزی لازم در حوزه‌های فرهنگی و زیباسازی شهری است. بطور توأمان توجه به بهداشت و درمان، پایگاه‌های امداد جاده‌ای، آب و گاز و راهداری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه به‌زودی ارزش افزوده و سهم آلاینده نیز توسط سازمان امور مالیاتی به حساب شهرداری‌های استان واریز می‌شود، گفت: در این رابطه تاکنون ۲۶۶ میلیارد تومان به شهرداری‌ها پرداخت شده و شهرداری‌ها در رابطه با پرداخت حقوق و مطالبات کارگران خود نیز اهتمام داشته باشند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: با حمایت  وحیدی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعتبارت لازم برای خرید ۲۶ کامیون ویژه حمل زباله برای ۲۶ شهرداری استان تامین شده است و به زودی این کامیون‌ها در اختیار تمامی شهرداری‌های استان غیر از شهرداری ایلام قرار می‌گیرد.

بهرام‌نیا افزود: اعتبار لازم برای خرید ۴ تانکر آب‌رسانی برای شهرداری‌های شهرستان‌های هلیلان، چوار، مهران و آبدانان تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.