سرپرست مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ایام نوروز در حالت آماده‌باش هستند.

سرپرست مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شامل ۳۹ پایگاه جاده‌ای، ۱۸ پایگاه شهری، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد اورژانس هوایی به‌صورت شبانه‌روزی جهت ارائه خدمات به مردم استان و مسافران در ایام نوروز در حالت آماده‌باش هستند.

محمود شمسی‌پور افزود: در ایام نوروز سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در میدان قمربنی‌هاشم (ع) شهرکرد، پل زمانخان سامان و سه‌راه گوشکی لردگان که از جمله محل‌های پرتردد استان هستند، مستقر می‌شوند.


بیشتر بخوانید


شمسی‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود نیرو و تکنسین اورژانس وجود ندارد، افزود: با افتتاح پایگاه‌های جدید در سال آینده، جذب نیرو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه میانگین زمان از وصول گزارش تا خروج آمبولانس از پایگاه، در روز ۶۰ ثانیه و در شب ۹۰ ثانیه است، مطرح کرد: زمان رسیدن نیرو‌های اورژانس به محل مورد نظر، به فاصله محل تا پایگاه بستگی دارد، اما به طور میانگین این زمان برای پایگاه‌های شهری ۸ دقیقه و برای پایگاه‌های جاده‌ای ۱۴ دقیقه است.

سرپرست مرکز اورژانس استان بیان داشت: در حال حاضر مشکلی در حوزه تعداد پایگاه‌های اورژانس وجود ندارد.

شمسی‌پور اضافه کرد: ۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در میدان کوهرنگ و میدان قمربنی‌هاشم (ع) شهرکرد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز به دلیل اینکه پایگاه‌ها بر اساس فاکتور‌های سازمان اورژانس کشور ساخته شده‌اند، مشکلی وجود ندارد.

سرپرست مرکز اورژانس استان گفت: برای خدمت‌رسانی در مناطق صعب‌العبور، به آمبولانس کمک‌دار و خودرو فرماندهی نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار