مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین از توزیع بیش از ۵۰ تن برنج در راستای تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

سیامک الیاسپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین کالا‌های اساسی مردم این اقلام از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ وارد بازار شده و توزیع آن‌ها همچنان تا ثبات قیمت‌ها در بازار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا توزیع برنج تنظیم بازار در دستور کار قرار گرفت که کل سهمیه تخصیصی شهرستان ۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم (هندی ۳۵۰ هزار تومان وتایلندی) ۱۸۰ می‌باشد که ۴۰تن و ۵۰۰ کیلوگرم در هرسین و بیستون و روستا‌ها توزیع شده و ۱۰ تن مانده برای توزیع در نمایشگاه‌ها در ایام پیش رو در نظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین افزود: شکراز دیگر اقلام تنظیم بازار در هرسین می‌باشد که کل سهمیه تخصیصی به شهرستان ۸ تن و ۲۰۰ کیلوگرم (با قیمت مصوب ۱۹۵۰۰) بوده و حدود ۲تن در نمایشگاه و روستا بازار توزیع شده و مابقی هم در این دومکان در در روز‌های پیش رو معرض عرضه عمومی قرارخواهد گرفت.

الیاسپور با اشاره به تامین مواد پروتئینی در بازار اظهار داشت: در بحث توزیع گوشت مرغ منجمد کل سهمیه تخصیصی به شهرستان ۹تن و ۵۰۰ کیلو گرم (با قیمت مصوب ۴۳ هزار تومان) بوده که ۸تن در نمایشگاه و روستا بازار و بیستون و روستا‌ها توزیع شده و ۱٫۵تن سهمیه جهت عرضه درنمایشگاه‌ها در انبار موجود است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز ونیاز به کنترل قیمت این محصول در شهرستان توزیع گوشت گرم گوسفندی در دستور کار قرار گرفت که مقدار گوشت وارده به شهرستان ۵۵ لاشه با وزن تقریبی ۱ تن و ۱۰۰ کیلوگرم بوده که حدود ۱ تن در سطح هرسین و مابقی در بیستون توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث توزیع گوشت قرمز منجمد نیزکل سهمیه تخصیصی به شهرستان ۱۸ تن که مقدار ۱۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم در محل نمایشگاه و روستا بازار توزیع شده و ۵۰۰ کیلو سهمیه نمایشگاه در انبار موجود است و ۲تن باقیمانده از سهمیه نمایشگاه هم در چند روز آینده وارد شهرستان می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.