رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: ۶۰ مسجد شهر اصفهان در قالب برنامه «گنبد‌های فیروزه‌ای به استقبال نوروز و ماه خدا»، به مسافران خدمات رفاهی، مذهبی و فرهنگی ارائه می‌دهند.

مریم امینی، رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه «گنبد‌های فیروزه‌ای به استقبال نوروز و ماه خدا» در ۶۰ مسجد شهر اصفهان از فردا ۲۸ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.


او با بیان اینکه در قالب این برنامه، به مسافران خدمات رفاهی، مذهبی و فرهنگی ارائه می‌شود، گفت: بعضی از مساجد از ساعت ۲۰ تا ۲۲ به روی مسافران باز است؛ مسافران نوروزی می‌توانند در استراحتگاه موقت این مساجد حدود ۱۵ دقیقه استراحت کنند و از خدماتی همچون دریافت آب جوش و استفاده از سرویس‌های بهداشتی بهره‌مند شوند.


رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان ادامه داد: در بعضی از این مساجد، غرفه‌های فرهنگی و میز مشاوره مستقر است و در تمام مساجد نیز به روال ماه مبارک رمضان، برنامه تلاوت قرآن کریم و جزءخوانی وجود دارد.
امینی با بیان اینکه سردر تمام این مساجد تابلویی با عنوان میزبان مسافران در نوروز نصب می‌شود، اضافه کرد: مسافران می‌توانند اسامی مساجد مذکور را در سامانه «اصفهان من» جستجو کنند.


او تأکید کرد: برنامه طنین وحی نیز در مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان، از اول تا پایان ماه مبارک رمضان، به همت تشکل‌های مردمی و مساجد اجرا می‌شود.


رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: در این برنامه به‌صورت روزانه، مناجات‌خوانی، جزءخوانی و محفل انس با قرآن کریم در مساجد برگزار می‌شود و مساجد حاضر در این برنامه تا سوم فروردین معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار