ارومیه میزبان و مجری نخستین المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید باکری

همزمان با روز شهردار از پوستر نخستین المپیاد ملی فرهنگی ورزشی سردار شهید مهدی باکری رونمایی شد.

در آیین گرامیداشت ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری و روز شهردار، پوستر المپیاد ملی فرهنگی ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری رونمایی شد.

در این آیین ویژه که در محل سالن همایش شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس شورای سیاستگذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، و جمعی از مقامات و مسئولین استانی و شهری حضور داشتند.

اولین المپیاد ملی فرهنگی ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری در چهار سطح شهری، منطقه‌ای، استانی و کشوری از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا بهمن ماه همان سال ادامه خواهد داشت و نحوه برگزاری، ثبت نام و رشته‌های ورزشی مسابقات که اجرا خواهند شد در تارنمای رسمی المپیاد که طی مراسم امروز رونمایی شد، قابل دسترس است.

بر اساس حکم صادره از سوی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه به عنوان دبیرکل المپیاد ملی فرهنگی ورزشی سردار شهید مهندس مهدی باکری تعیین شده است.

 حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه راهبری و اجرای المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید مهدی باکری به شهرداری کلانشهر ارومیه واگذار شده است، گفت: این المپیاد یک رویداد فرهنگی و ورزشی است که در چهار سطح شهری، منطقه‌ای، استانی و کشوری برای شهرداری‌های کشور اجرا خواهد شد.

دبیرکل المپیاد فرهنگی ورزشی شهید باکری، تدوین سیاست‌ها و راهبرد‌های کلان و پیگیری اجرای برنامه‌های راهبردی ورزش، فراهم نمودن زمینه تصمیم گیری تحول آفرین در چارچوب موضوعات مرتبط با ورزش، انجام رویداد‌های مهم مشترک سراسری در مناسبات ملی و مذهبی و… را از اهداف و ماموریت‌های شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در جشنواره ملی شهید باکری دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.