صدراعظم آلمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد غرب باید برای جنگی طولانی خود را آماده کند.

براساس گزارش روزنامه اینترنتی النشره لبنان، صدر اعظم آلمان پیش بینی کرد جنگ در اوکراین به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت و کشورش در صورت لزوم با پول و سلاح از کی یف حمایت خواهد کرد.

اولاف شولتس به روزنامه آلمانی هندلزبلات گفت: ما باید برای یک جنگ طولانی آماده باشیم، حتی اگر امیدوار باشیم و آرزو کنیم این جنگ به زودی پایان یابد.

وی ادامه داد: هنوز هم برای ما بسیار مهم است که چین، تسلیحات در اختیار روسیه قرار ندهد.

این درحالی است که آلمان با همراهی کردن کشورهای غربی و ارسال سلاح و مهمات روند صلح در اوکراین را سخت کرده است. اولاف شولتس، صدراعظم آلمان بارها تاکید کرده که روسیه نباید در این درگیری پیروز شود. 

به تازگی نیز رئیس یک گروه تولید کننده تجهیزات نظامی و دفاعی در آلمان گفت که در تدارک و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک کارخانه تولید تانک در اوکراین است که این کشور در حال حاضر برای مقابله با روسیه سخت به آن نیاز دارد.

در همین حال ژانین ویسلر، رئیس حزب چپ‌های آلمان اعلام کرد ائتلاف کشور‌های غربی با به راه انداختن جنگ‌هایی از جمله در افغانستان و بالکان قوانین بین المللی را نقض کرده اند. گسترش ناتو به سمت شرق بخشی از بهانه‌های آن‌ها در جنگ اوکراین است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
حاکمان فعلی اتحادیه اروپا دل خوش شکست روسیه آنهم در پناه آمریکا می‌باشند ولی افسوس که آمریکا نیتش هم نابودی اتحادیه اروپا و هم از بین بردن تنها قدرت برتر اروپا روسیه می‌باشد که در صورت حصول نتیجه و در خطر قرار گرفتن روسیه باعث محو و نابودی کل این اتحادیه خواهد شد چون روس‌ها در نقطه آخر منتظر شکست کشورشان و تن دادن به حقارت و تحقیر نیستند این در طول تاریخ ثابت شده می‌باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
مگر دول جنگ طلب غربی میگذارند صلح بر قرار شود
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۶:۱۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
علت آن که این چنین وقیحانه پیشبینی می کنند. ذات شرور غرب است. یعنی می دانند که هر دم در حال دمیدن به آتش جنگ و نفرت هستند. با ارسال سلاح، اوکراین را نابود می کنند و به منافع خود فکر می کنند و مهم نیست که در این میان خون هزاران نفر بی گناه ریخته می شود. غرب وحشی یعنی همین. یعنی حتی به خود هم رحم نمی کنند.....
آخرین اخبار