رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد گردان‌های قسام به رغم محاصره، موشک‌هایی ساخته‌اند که تا عمق فلسطین اشغالی بُرد دارند.

اسماعیل هنیه عصر روز چهارشنبه در راس هیئتی از جنبش حماس برای شرکت در هشتمین کنفرانس «جنبش جامعه صلح» الجزایر وارد این کشور شد.

براساس گزارش المیادین، هنیه در کنفرانس «افق‌های جدید» که در این کشور برگزار می‌شود تاکید کرد نیرو‌های واحد مهندسی گردان‌های عزالدین قسام به رغم محاصره و تجاوزات، موشک‌هایی ساخته اند که برد آن‌ها تا عمق خاک رژیم صهیونیستی هم می‌رسد. وی تاکید کرد رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد.

وی تاکید کرد هم اکنون شاهد گسترش مقاومت مسلحانه و ازسرگیری دور جدیدی از فعالیت‌های جهادی در فلسطین و بخصوص کرانه باختری هستیم.

هنیه مقاومت در کرانه باختری را هدفی راهبردی دانست و تاکید کرد مقاومت در سراسر مناطق فلسطین تا نابودی کامل رژیم اشغالگر، ادامه خواهد داشت. رژیم اسرائیل هم اکنون در بدترین شرایط قرار دارد و با بحران‌های سیاسی شدید و بی سابقه‌ای دست به گریبان است.

وی درباره توافق ایران و عربستان سعودی گفت، این مسئله تحولی مثبت در خصوص مسئله فلسطین به شمار می‌رود. ما همیشه بر وحدت امت اسلامی تاکید کرده ایم. این توافق تحولی به شمار می‌رود که پیامد‌هایی خواهد داشت.

هنیه بر پایبندی حماس به بیانیه الجزایر درباره آشتی فلسطین تاکید کرد و الجزایر را به سبب حمایت از ملت فلسطین در همه مجامع بین المللی ستود و تاکید کرد الجزایر با گروه‌های فلسطینی در تماس مستقیم بوده است و مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

صالح قوجیل رئیس مجلس امت الجزایر هیئت حماس به ریاست اسماعیل هنیه را به حضور پذیرفت و بر جایگاه فلسطین در قلب و روح ملت الجزایر و جایگاه مرکزی آن در سیاست‌های بین المللی الجزایر تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238
۱۲:۲۵ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
باید برد موشکهایشان به تهران هم برسد.
آخرین اخبار