طرح عیدانه نظارت اداره‌کل استاندارد استان اصفهان بر عرضه کالا‌ها تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اجرا می‌شود.

علی مالکی سرپرست اداره‌کل استاندارد استان اصفهان در بازدید گروه کارشناسان این اداره کل از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: اداره کل استاندارد، به عنوان دستگاه نظارتی و حاکمیتی برای صیانت از ایمنی، سلامت، احقاق حقوق عامه و فراهم کردن بستر‌های لازم برای آرامش خاطر استفاده کنندگان از کالا‌ها و خدمات طرح عیدانه را همزمان با دیگر استان‌ها اجرا می‌کند.


او افزود: با توجه به فرارسیدن نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، اداره کل استاندارد بر ارائه خدمات در مراکزی نظیر فروشگاه‌های زنجیره ای، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، زائرسراها، رستوران‌ها، پایانه‌های اتوبوسرانی، فرودگاه و ایستگاه قطار، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، قالیشویی‌ها و قنادی‌ها تا ۱۵ فروردین به طور مستمر نظارت می‌کند.


سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: اجرای این طرح، بستر‌های لازم برای آرامش خاطر و اطمینان ذینفعان و استفاده کنندگان از کیفیت خدمات در نوروز و ماه مبارک رمضان فراهم شود.
به گفته مالکی، مردم می‌توانند با ارسال کد ده رقمی زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، مطلع شوند و موارد مغایر با استاندارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ با کارشناسان و بازرسان این اداره‌کل در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.