حجتالاسلام حامد اهتمام معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان تمرکز گروههای تبلیغی این دفتر بیشتر بر تفرجگاه ها، امکان و بناهای تاریخی و تفریحی خواهد بود و دلیل آن حضور جمعیت بیشتر شهروندان و میهمانان در این مراکز است و مبلغان با حضور خود پاسخگوی سؤالات خواهند بود.
او با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان ۴۰ گروه تبلیغی به صورت عمومی و تخصصی در زمینههای کودک و نوجوان، خانواده، مشاوره و کلام و عقاید، فعالیت خواهند کرد، ادامه داد: گروههای عمومی منطقهمحور و گروههای تخصصی تخصص محور عمل میکنند.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان هدف از تشکیل گروههای تبلیغی را هم افزایی و هم پوشانی ظرفیتهای فرد در کار گروهی اعلام و تاکید کرد: امتداد تبلیغ، از سیاستهای اصلی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به حساب میآید و مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ایام ماه مبارک رمضان، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به صورت غیرحضوری ادامه دهد.