شب نامه اینستاگرامی بازیکنان استقلال علیه باشگاه

بازیکنان استقلال با انتشار استوری مشترک اعلام کردند به خاطر هواداران تا پای جان می جنگند اما از باشگاه دلخورند چون مشکلات شان هنوز حل نشده است.

امروز صبح بازیکنان استقلال اعتصاب کرده بودند ولی به خاطر هواداران تصمیم گرفتند به جای اعتصاب، اعتراض کنند. حال بازیکنان استقلال با انتشار استوری های مشترک اعتراض خود را بدلیل مشکلات مالی به مدیریت تیم استقلال نشان دادند. در ادامه متن این استوری مشترک را مشاهده میکنید:

سلام به هواداران عزیز، این متن صحبت تمام بازیکنان تیم است، نه چهار یا پنج نفر از بازیکنان، در ۲ - ۳ ماه گذشته تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم شما هواداران عزیز را خوشحال کنیم ولی متاسفانه تمرکز و آرامش لازم را نداشتیم، آن هم به دلیل وعده هایی که داده می شدند و عملی نمی شدند.

از طرفی هر روز خبرهایی نادرست در مورد قرارداد تک تک ما از سوی باشگاه منتشر می شد و ذهن ما را درگیر حواشی می کرد. ضمن تشکر از آقای فتح الله زاده گرامی باید بگوییم که علی رغم تلاش های ایشان مشکلات ما همچنان ادامه دارد و باعث خستگی و فشار ذهنی برای ما شده است و با وجود قول هایی که داده می شود متاسفانه بی تفاوتی های زیادی از سوی مدیریت نسبت به این مسائل وجود دارد. ما انتظار داریم حالا که به کورس قهرمانی برگشتیم و ۷ جنگ دیگر پیش رو داریم مدیریت حمایت لازم را از ما داشته باشد و در کنار ما بایستد ولی متاسفانه این طور نیست. در آخر هم همه‌ی ما به عنوان یک تیم اعلام می کنیم برای شادی دل هواداران ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد و تا پای جان برای کسب جام خواهیم جنگید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار