سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بازرسان بهداشت محیط همراه با طرح سلامت نوروزی همزمان با سراسر کشور با انجام یک مانور نمادین در قالب ۷۰ تیم در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر فعالیت خود را آغاز کردند.

 فیض الرحمن رسولی زاده سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هدف از این مانور را ایجاد هماهنگی و آمادگی برنامه سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط بیان کرد و گفت: به منظور حفظ و ارتقاء سلامت مسافرین نوروزی کلیه تیم‌های بازرسی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی با حساسیت نسبت به کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی اقدام لازم را به عمل می‌آورند.

وی افزود: برنامه طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین توسط بازرسین بهداشت محیط با ۷۰ تیم عملیاتی و نظارتی در طول مدت سفر‌های نوروزی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایفای نقش کرده و بر آب شرب، مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی، اماکن عمومی و سایر موادی که مردم از آن استفاده می‌کنند نظارت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها در ایام نوروز بیشتر خواهد شد از شهروندان خواست برای طرح هرگونه شکایت در زمینه بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

  رسولی زاده تصریح کرد: بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ترمینال‌های مسافربری تشدید خواهد شد و بازدید‌های مشترک با ادارات مرتبط به صورت تیمی و برخورد با دست فروشان موادغذایی غیرمجاز، وسایل نقلیه غیرمجاز حمل مواد غذایی انجام خواهدشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار