مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: نظارت مدیران ستاد سفر زمینه افزایش میزان رضایتمندی مسافرین نوروزی را فراهم می سازد .

هانی محمدی بر لزوم تلاش و نظارت همه دستگاه‌ها در برنامه ریزی و خدمت رسانی درایام نوروز تاکیدکرد و گفت: اتخاذ تدابیر لازم وکنترل و نظارت آن در جلوگیری از بروز اختلال در ارائه سرویس‌های درمانی، بهداشتی، بهسازی راه‌ها و نظارت هرچه بیشتربرعملکرد دستگاه‌های دولتی وخصوصی خدمات رسان ضرورت دارد.

او هماهنگی میان دستگاه‌های عضوستاد هماهنگی خدمات سفر دراجرایی شدن برنامه‌ها را به منظور انجام وظایف خود در راستای ارائه خدمات خرسند ساز به مسافرین درایام نوروز را ضروری دانست ونظارت برآمادگی هرچه بیشترکمیته‌های ستاد‌های شهرستانی تاکیدکرد.

او افزود: مقتضی است اعضای ستاد خدمات سفر برای هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط ضمن تهیه لیست کشیک و ارسال آن به دبیرخانه ستاد سفر، تمهیدات لازم را در ارائه خدمات مناسب به مسافران اتخاذ کنند.

محمدی گفت: تیم نظارتی متشکل از بازرسین استانداری، صنعت معدن، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، نیروی انتظامی، علوم پزشکی، شهرداری فرآیند نظارت، بازرسی و ارزیابی عملکرد را بعهده خواهند داشت.

محمدی افزود:گروه های بازرسی از امروز پنجشنبه مورخ پنجشنبه ۲۵ اسفند از محل تفرجگاه‌ها، اماکن عمومی، نمایشگاه‌های بهاره، نمازخانه‌های بین راهی به صورت مستمر بازرسی به عمل می‌آورند.

مدیرکل بازرسی استانداری افزود:علاوه برنظارت بر روند مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی، همه شکایات احتمالی  تا حصول نتیجه رسیدگی خواهد شد و شهروندان و مسافرین  می‌توانند از طریق تلفن ارتباطات مردمی سامد (تلفن ۱۱۱) شکایات خودرا اعلام و ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.