مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از فعالیت ۵۴ پست نوروزی در جاده‌های استان خبر داد.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات در پلیس راه بیرجند گفت: ۵۴ پست نوروزی و پایگاه امداد و نجات طی تعطیلات نوروز در جاده‌های استان فعال است و به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌کند.

او افزود: فعالان ۲۱۴ خانه هلال نیز آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند تا در نوروز ۱۴۰۲ به مردم خدمات ارائه دهند.

همچنین اجرای طرح راهداری نوروزی از امروز در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه دارد و با هدف آماده‌سازی محور‌های ارتباطی استان برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

او افزود: در قالب این طرح روزانه ۳۵ تا ۴۰ تیم ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۲۵۰ نیرو و ۲۱۵ دستگاه خودرو فعالیت می‌کنند.

جلال زاده گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محور‌های مواصلاتی استان در این مدت افزایش یابد و به همین منظور از اول اسفند نسبت به آماده‌سازی راه‌های ارتباطی برای سفر ایمن کاربران جاده‌ای اقدام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: سامانه ۱۴۱ آماده پاسخگویی به کاربران جاده‌ای درباره موضوعات سفر از جمله مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در طول مسیر است تا مردم با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر اقدام کنند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و خدمات سفر خراسان جنوبی در پلیس راه بیرجند ضمن افتتاح رسمی این پایگاه، از نزدیک روند اجرای برنامه‌های هلال احمر و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای نوروز را مورد بررسی قرار داد.

برچسب ها: هلال احمر ، خانه هلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار