افتتاح ساختمان ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان

ساختمان ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد.

روح الله ابراهیمی گفت: عملیات احداث ساختمان جدید ناحیه مقاومت بسیج با زیر بنای ۸۰۰ متر مربع از اواخر سال ۹۹ شروع شده که تا کنون سه و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر یک روزه به شهرستان کوهبنان به اتفاق فرماندار، اعضای شورای تامین و اداری، علما و روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی چندین پروژه را افتتاح نمودند.

محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در نشست با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کوهبنان گفت: بسیجیان مجاهدان امروز انقلاب اسلامی هستند ما در جنگ فضای مجازی قرار داریم و دشمن بر روی افکار کار می‌کند.

او ادامه داد: در انتهای عمر داعش مرکزی را در عربستان احداث کردند و القا نمودند که بدنبال محو تروریست هستیم‌اما در حال حاضر شاهد داعش مجازی هستیم کسانی که در راستای بدبین کردن و کم‌رنگ کردن باور‌ها و اعتقادات مردم گام بر می‌دارند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: دشمنان در صددند بین اقوام مختلف اختلاف ایجاد کنند لذا جهاد تبیین بسیار ضروری است کار بسیجیان در حال حاضر بسیار با اهمیت است، زیرا بصیرت، تقویت معنویت و شناخت دشمن راه‌های حفظ و نگهداری انقلاب است.

او بیان داشت: کوهبنان شهر فرهنگی و عارف پرور است باید دشمن شناسی دانش آموزان و دانشجویان را تقویت کنیم تا تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرند.

نظری گفت: دشمنان نقاط قوت را کم رنگ و بر عکس نقاط ضعف را پر رنگ جلوه می‌دهند در حالی که روز به روز بر اقتدار نظام اسلامی افزوده می‌شود.

او افزود: دشمنان می‌دادند ایران اسلامی در آینده به ابرقدرت مبدل می‌شود در حالی که از این واقعیت ترس دارند لذا تمام تلاش خود در فضای مجازی بکار بستند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: دشمنان بدنبال تغییر باور‌های فرزندان ما هستند تلاش می‌کنند تا کشف حجاب را گسترش بدهند باید جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای را ارتقا بدهیم تا دشمن نتواند واقعیت‌ها را تغییر بدهد.

او ادامه داد: مردم، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مثلث فعالیت سپاه پاسداران هستند البته در بحث امنیت بسیج در کنار نیروی انتظامی فعالیت دارد.

نظری از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی و اهدای چهار سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند شهرستان کوهبنان خبر داد و افزود: در آستانه سال جدید ۳۴۰۰ بسته معیشتی در جای جای استان کرمان توزیع خواهد شد..

فرمانده سپاه ثارالله در ادامه با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین و اداری ساختمان ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان را افتتاح کردند.

در حاشیه مراسم روح الله ابراهیمی گفت: عملیات احداث ساختمان جدید ناحیه مقاومت بسیج با زیر بنای ۸۰۰ متر مربع از اواخر سال ۹۹ شروع شده که تا کنون سه و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

او ابراز داشت: با مساعدت ادارات کوهبنان و با کار جهادی ساختمان ناحیه مقاومت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه به بهره برداری رسید و در آینده دژبانی، میهمان سرا، میدان صبحگاه و جایگاه نیز احداث خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: احداث ساختمان آشپزخانه نیز در دستور کار قرار دارد همچنین نماز خانه قبلا احداث شده که در تهیه امکانات داخلی نماز خانه نیاز به عنایت ویژه فرمانده سپاه ثارالله هست.

او ادامه داد: دو پایگاه مقاومت در محله دهمیرمزین به نام مبارک امام سجاد (ع) وحضرت مریم با زیر بنای ۱۳۰ متر احداث شده که امروز به بهره برداری رسید.

ابراهیمی بیان داشت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان تمثال ۱۰۰ سردار و شهید دوران دفاع مقدس در ورودی شهر کوهبنان از سمت کرمان و زرند و در بلوار بسیج و ولایت شهر کوهبنان نصب شده است.

در ادامه حاضرین دو پایگاه مقاومت بسیج در محله دهمیر را افتتاح و از تمثال مبارک سرداران و شهیدان دوران دفاع مقدس پرده برداری و پروژه آسفالت محوطه فرماندهی را افتتاح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.