سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض دولتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمومی راکد در حوزه آب و خاک برای سال جاری خبر داد.

 محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نهمین نشست طرح‌های سامانه نوین آبیاری از تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض دولتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمومی راکد در حوزه آب و خاک برای سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار برای ۱۶ طرح سامانه نوین آبیاری به مساحت ۲ هزار و ۱۳۰ هکتار اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۸۸۲ هکتار طرح سامانه نوین آبیاری در مزارع استان قزوین اجرایی شده و بر اساس تعهدات استانی ۲ هزار و ۱۱۸ هکتار نیز باقی مانده است.

عطایی تصریح کرد: ۴۵ طرح فعال نیز به مساحت یک هزار و ۳۵۲ هکتار در دستور کار مدیریت آب و خاک و امور فنی سازمان جهاد کشاورزی است.

این مسئول بیان داشت: ۹۶۰ هکتار سامانه نوین آبیاری نیز به شکل خوداجرایی در استان قزوین اجرایی شده که به پیشبرد طرح‌های آب و خاک منجر شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اهتمام کارشناسان آب و خاک شهرستان‌های به خصوص قزوین در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام تشکر نموده و بر ادامه این روند تاکید کرد.

عطایی در پایان این نشست به مرحومه رقیه نجفی پور همکار پیشکسوت آب و خاک شهرستان قزوین که سال جاری به رحمت خدا رفت اشاره کرد و برای او در درگاه ایزد منان طلب مغفرت نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.