مراسم دانش آموختگی فارغ‌التحصیلان دوره ۱۹۳ شهید گداعلی رضاپور ثانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به موقعیت مکانی ایران و اهمیت دریا در کشور‌ها ، گفت: نیروی دریایی ما نقش مهمی در برقراری امنیت و دیپلماسی دریا دارد و همواره در این زمینه پیشگام است.

امیر دریادار بابک بلوچ افزود: قرار گرفتن ایران در بین دریای کاسپین، خلیج فارس و خلیج عمان یک مزیت خدادادی است و دانش آموختگان با قرارگرفتن در پایگاه‌های عملیاتی با روحیه و توان بالا دانش آموختگی فارغ التحصیلان نیروی دریایی ارتش در رشتوظیفه حساس و دشوار را به نحو احسن انجام خواهند داد.

اجرای رژه و حرکات رزمی ورزشی و تجلیل از خانواده شهید احمد فیروزشاد و برخی دانش آموختگان نمونه دوره ۱۹۳ از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

۱۱۰ دانش آموخته دوره ۱۹۳ مرکز تخصص‌های دریایی حضرت باقر العلوم (ع) رشت پس از گذراندن دوره‌های اولیه نظامی در رسته‌های مختلف فنی، عرشه، آماد و پشتیبانی، برق، مکانیک، رایانه، توپخانه ملوان فارغ التحصیل و در پیکره و سرپنجه‌های مناطق مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.