امسال ۳۴ واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید بازگشت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با حمایت از بخش خصوصی در راستای رونق تولید و اشتغال، ۳۴ واحد صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگشت.

فضل‌الله رحمتی افزود: از واحد‌های فعال شده ۳۰ مورد داخل شهرک‌های صنعتی و چهار مورد خارج از شهرک‌های صنعتی استان بوده است.


بیشتر بخوانید


وی تصریح کرد: بخشودگی تسهیلاتی، معافیت مالیاتی و اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری نظیر تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ از جمله حمایت‌هایی بوده که شامل حال واحد‌های احیا شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس آخرین پایش‌های انجام شده، در حال حاضر ۱۷۴ واحد صنعتی در استان راکد و غیرفعال است که با اهتمام دولت سیزدهم در راستای حمایت از بخش تولید پیش‌بینی می‌شود تعداد قابل توجهی از این واحد‌ها نیز در سال آینده فعال شود.

رحمتی خاطرنشان کرد: تعهد امسال برای احیای واحد‌های صنعتی غیرفعال، ۳۸ واحد بود که به طور کامل محقق نشده است و امید می‌رود این کاستی در سال آینده جبران شود.

وی در ادامه از برگزاری ۱۷ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در این جلسات برای رفع موانع تولید واحد‌های صنعتی استان ۲۳۵ مصوبه تدوین و ابلاغ شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.