تیم فوتبال گل‌گهر روز جمعه در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال گل‌گهر دقایقی پیش از اعلام رسمی حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی با پیروزی پر گل ۴ بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد تا بازیکنان که از خبر جدایی سرمربی تیم‌شان آگاه بودند، وداع خوشایندی را برای قلعه‌نویی رقم زده باشند.

با این حال سرمربی تیم ملی پس از پایان این مسابقه تصمیم گرفت که تیمش را در آستانه دیدار حساس برابر فولاد خوزستان تنها نگذارد و در مصاف با شاگردان منصوریان هم روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد.

این تصمیم امیر قلعه‌نویی فضای ویژه‌ای را در تمرینات گل‌گهر ایجاد کرده و بازیکنان این تیم یکدل شده‌اند تا بار دیگر با رقم زدن اتفاقات دیدار برابر نفت مسجد سلیمان، آخرین روز حضور قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر را به یادماندنی و خاطره‌انگیز کنند. البته که آن‌ها کار سختی برای انجام این مهم دارند و فولاد خوزستان که جام حذفی را با منصوریان هدف اصلی خود قرار داده، با تمام وجود برای پیروزی در این مسابقه به زمین خواهد آمد.

این مسابقه که آخرین مسابقه رسمی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ هم هست از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی سیرجانی‌ها برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار