فرماندار ایرانشهر گفت: جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین با هدف معرفی توانمندی‌های سیستان و بلوچستان با حضور ٢۶ شهرستان استان در محل قلعه ناصری برپا شد.

مهرداد جهاندیده گفت: در این نمایشگاه برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی هنری توسط هنرمندان ایران زمین نیز اجرا می‌شود تا گردشگران، مسافران و شهروندان لحظات خوشی را در ایام پایانی سال تجربه کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: این شور و نشاط با بصیرت و فهم اجتماعی عجین شده و بسیار سازنده و در خدمت وحدت و توسعه استان است و اقدامات لازم برای استمرار این جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها انجام خواهد شد.

شریفی بیان کرد: اینگونه نمایشگاه‌ها برای معرفی توانمندی‌های شهرستان‌های استان موثر است، نخستین جشنواره در چابهار، دومین در زهک و امروز شاهد سومین مرحله این جشنواره در ایرانشهر هستیم و امیدواریم در سایر شهرستان‌ها نیز استمرار داشته باشد.

سرپرست معاوت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید بازارچه‌های دائمی محلی برای تولید و عرضه دائمی محصولات صنایع دستی و هنر‌هایی که مردمان سیستان و بلوچستان به ویژه ایرانشهر دارند باشد تا شاهد عرضه هنر مردمان این خطه در سطح ملی و بین المللی باشیم.

شریفی گفت: گذشته و سبقه تاریخی این مردمان نشان داده که اصیل و ریشه دار بوده و نشان دادند که متمدن و تمدن ساز هستند، ما در مجموعه ادارات به ویژه استانداری حمایت لازم را خواهیم کرد و زمینه را برای رشد و شکوفایی بیش از پیش این قابلیت‌ها فراهم می‌کنیم.

جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین بمدت ٣ روز در قلعه ناصری ایرانشهر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار