سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودی همه شهر‌های کرمانشاه خبر داد.

داریوش فرمانی، سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه در نشست ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، از آمادگی استان برای پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد و گفت : در این راستا برنامه‌های مختلفی در استان درحال انجام است.

وی یکی از این برنامه‌ها را برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودی و خروجی شهر‌ها عنوان کرد و افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها، علاوه بر اینکه به معرفی صنایع دستی استان کمک میکند، می‌تواند در کاهش آمار تصادفات در ورودی شهر‌ها هم کمک کند.

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه عنوان کرد: از آنجایی که حدود ۶۰ درصد از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد، برای همین کمپین ۶۰-۳۰ در سراسر کشور راه اندازی شده که ما نیز در استان آن را اجرایی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به این منظور با همکاری دستگاه‌های ذیربط در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌های استان برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهیم کرد تا مسافران با توقف در این فاصله از شهر مدتی را استراحت کنند و ادامه مسیر تا شهر را با تمرکز بیشتری طی کنند.

فرمانی از آغاز فعالیت‌های نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان خبرداد و گفت: تیم‌های نظارتی متشکل از دستگاه‌های اجرایی مختلف از ۲۵ اسفند نظارت‌ها را تشدید خواهند کرد.

به گفته این مسئول در طول ایام نوروز در حوزه گردشگری حدود چهار هزار نفر عوامل اجرایی پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.