مدیرکل پست خوزستان گفت: هشت میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۱۶ مرسوله از ابتدای امسال تاکنون در بخش مرسولات وارده توسط بخش توزیع به دست گیرندگان رسیده است.

مهران حموله مدیرکل پست خوزستان گفت: در بخش مرسولات صادره نیز یک میلیون و ۸۴۴ هزار و ۷۲۱ مرسوله توسط پست خوزستان قبول و به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

او با پیش بینی افزایش حجم کار پست در روز‌های پایانی سال افزود: ممکن است زمانی که همکاران ما برای توزیع مرسوله مراجعه می‌کنند گیرنده در نشانی نباشد بنابراین برنامه ریزی شده تا مدت زمان نگهداری مرسولات در باجه‌های معطله بیشتر شود.

مدیرکل پست خوزستان درباره فعالیت پست در روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروز گفت: از اوایل اسفند حجم فعالیت خدمات پستی افزایش یافته و شاهد افزایش ۵۰ درصدی ترافیک بخشی از خدمات پست هستیم.

آقای حموله در تشریح خدمات رسانی در عید نوروز ادامه داد: کارکنان پست در واحد‌های قبول و توزیع فقط در روز نخست عید نوروز تعطیل بوده و در روز‌های دیگر تعطیلات رسمی نوروز به صورت کشیک مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند.

او با اشاره به طرح «بهارآورد ۱۴۰۲» پست افزود: براساس این طرح از همکاری همه نیرو‌ها به منظور انجام به موقع فعالیت‌های اجرایی بهره گرفته شد؛ همچنین این ظرفیت بوجود آمده که در صورت نیاز بتوان از نیرو‌های پاره وقت استفاده کرد.

مدیرکل پست خوزستان درخصوص سرویس احراز نشانی توضیحاتی ارائه داد و با بیان اینکه این سرویس به شکل الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: ارائه سرویس احراز هویت مکانی به متقاضیان در سایت gnaf.post.ir است که در این خدمت برای احراز اقامت افراد در مکان اعلام‌شده، از تلفن هوشمند درب منزل به صورت آنلاین استفاده می‌شود.

به گفته آقای حموله، امسال نیز نزدیک به ۹۵ هزارنفر به صورت آنلاین از سرویس احراز نشانی پست خوزستان استفاده کردند.

او با اشاره به خدمات پست در حوزه خرید و فروش محصولات اینترنتی افزود: این خرید‌ها بخش قابل توجهی از حجم ترافیک پستی استان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل پست خوزستان گفت:  ۲۴۱ فروشگاه اینترنتی فعال برای ارسال محصولات خود ازخدمات پست خوزستان استفاده می‌کنند.

مهران حموله افزود: از ابتدای امسال تاکنون ازبستر درگاه‌های خرید و فروش اینترنتی، ۷۹۱ هزار مرسوله وارد پست خوزستان شده و ۲۱۱ هزارو ۲۳۰ مرسوله به دیگر نقاط کشور صادر شده است.

او با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات پستی ادامه داد: اداره کل پست خوزستان طی امسال افزون بر ۹۰ درصد پیش بینی ترافیک خود را پوشش داده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت:  در بخش حمل و نقل مرسولات تمامی فعالیت‌های پست برای خدمات پستی به صورت مستمر پایش می‌شوند و اگر جایی با چالش روبرو شویم سعی بر افزایش ظرفیت‌های آن بخش خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.