یک شرکت صنعتی-معدنی در خواف، با کاشت مجموعا ۹ هزار اصله نهال در یک روز، به پویش سراسری کاشت یک میلیارد درخت پیوست.

آیین رونمایی از مزرعه صد هکتاری "امید" وابسته به شرکت صنعتی و معدنیپیوستن یک شرکت صنعتی-معدنی به پویش کاشت یک میلیارد درخت توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با حضور مدیرعامل این شرکت، فرماندار و جمعی از مسئولان خواف، با کاشت دو هزار اصله نهال در این مزرعه و کاشت همزمان هفت هزار نهال دیگر در مجتمع کارخانجات این شرکت و روستا‌های مرزی این شهرستان، برگزار شد.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (از شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد خوزستان) با تغییر کاربری چاه آب و پرهیز از مصارف صنعتی آن و با احیای اراضی در اختیار و تبدیل آن به زمین کشاورزی، از سال۱۴۰۰ اقدام به زیرکشت بردن صد هکتار زمین کرده است.

این شرکت طی یک سال با کاشت بیش از سه هزار نهال مثمر و سایر محصولات کشاورزی، ضمن ایجاد اشتغال زایی به تعداد ۱۰ نفر، محصولات برداشت شده را در بین کشاورزان و دامداران شهرستان توزیع کرده است.

شرکت سیمیدکو همچنین در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی خود، در شهرستان محل فعالیت تاکنون دو طرح زیست محیطی "فیلتراسیون و آبگیری از باطله و شبکه جمع آوری و تصفیه خانه مدرن فاضلاب شهری" خواف را با هدف احیای آب در شرق کشور اجرا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.