یک شرکت صنعتی-معدنی در خواف، با کاشت مجموعا ۹ هزار اصله نهال در یک روز، به پویش سراسری کاشت یک میلیارد درخت پیوست.

آیین رونمایی از مزرعه صد هکتاری "امید" وابسته به شرکت صنعتی و معدنیپیوستن یک شرکت صنعتی-معدنی به پویش کاشت یک میلیارد درخت توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با حضور مدیرعامل این شرکت، فرماندار و جمعی از مسئولان خواف، با کاشت دو هزار اصله نهال در این مزرعه و کاشت همزمان هفت هزار نهال دیگر در مجتمع کارخانجات این شرکت و روستا‌های مرزی این شهرستان، برگزار شد.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (از شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد خوزستان) با تغییر کاربری چاه آب و پرهیز از مصارف صنعتی آن و با احیای اراضی در اختیار و تبدیل آن به زمین کشاورزی، از سال۱۴۰۰ اقدام به زیرکشت بردن صد هکتار زمین کرده است.

این شرکت طی یک سال با کاشت بیش از سه هزار نهال مثمر و سایر محصولات کشاورزی، ضمن ایجاد اشتغال زایی به تعداد ۱۰ نفر، محصولات برداشت شده را در بین کشاورزان و دامداران شهرستان توزیع کرده است.

شرکت سیمیدکو همچنین در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی خود، در شهرستان محل فعالیت تاکنون دو طرح زیست محیطی "فیلتراسیون و آبگیری از باطله و شبکه جمع آوری و تصفیه خانه مدرن فاضلاب شهری" خواف را با هدف احیای آب در شرق کشور اجرا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار