مسابقات مناظره دانشجویی چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، اختتامیه مرحله استانی «یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی، نشان خواجه نصیرالدین طوسی» با معرفی گروه‌های برتر در جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

حسین کاووسی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری در این آیین با بیان اینکه علم در دنیا پادشاه امور است، اظهار داشت: علم در حوزه‌های فردی و اجتماعی دارای کارکرد‌های فراوانی است.

وی افزود: بار‌ها مشاهده شده دانشجویی نمی‌تواند حرف حقی را به خوبی بیان کند و در نتیجه سخن باطل پیروز مناظره می‌شود بنابراین روشمندی می‌تواند از ضایع شدن یک سخن حق جلوگیری کند.


بیشتر بخوانید


کاووسی اضافه کرد: مناظرات دانشجویی یا فن مناظره یک ابزار است که در دستانمان قرار گرفته، اما هدف نهایی نیست درواقع موضوع مهم محتواست بنابراین باید توجه داشت در کنار استفاده از مهارت‌های ویژه، مناظره محتوا نیز مطابق با روشمندی باشد.

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز در این آیین گفت: مسابقات مناظرات دانشجویی در استان طی سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ۹۶ نفر در قالب ۲۴ تیم حضور داشتند که چهار تیم از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، چهار تیم از دانشگاه از دانشگاه شهرکرد، چهار تیم از دانشگاه فرهنگیان، دو تیم از دانشگاه پیام‌نور، یک تیم از دانشگاه آزاد اسلامی و ۹ تیم از دانشگاه علمی‌کاربردی بودند.

رضایی تأکید کرد: ۱۷ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها با سلایق مختلف سیاسی کار داوری مناظرات را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم «فارسان برتر» از مرکز علمی کاربردی فارسان رتبه اول، «تیم شهید ضیایی» از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رتبه دوم و تیم «قدرت» از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رتبه سوم را کسب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار