فرماندار اندیکا  گفت: تاکید ما بر این است که اکنون که مشکلی در خصوص تامین اعتبار نداریم  پل دره شیرون حداکثر در نیمه اول  سال آینده احداث  و به بهره برداری برسد.

امراله نوذری  فرماندار اندیکا  در خصوص احداث پل دره شیرون گفت: این پل  یکی از  دغدغه ما در شهرستان اندیکا است  که به جد پیگیر این موضوع بوده و خواهیم بود.

او ادامه داد: این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،   اما به دلیل عدم اعتبار کافی کار  احداث این پل متوقف شد.

  فرماندار اندیکا  می‌گوید: با پیگیری‌های صورت گرفته  ۱۰ میلیارد تومان اعتبار  به این پروژه تخصیص یافته است  و در زمینه اعتبار مشکلی نداریم.

آقای نوذری ادامه داد: دستگاه متولی احداث این پل اداره کل  امور عشایر است که با پیگیری‌های صورت گرفته قول دادند در اسرع وقت عملیات  اجرایی پروژه از سر گرفته شود.

او افزود: تاکید ما بر این است حالا که  تامین اعتبار شده و  مشکلی  در  خصوص اعتبار نداریم  پل دره شیرون حداکثر در نیمه اول  سال آینده احداث  و به بهره برداری برسد.

طرح احداث پل ارتباطی ۱۰ روستای منطقه دره شیرون در اندیکا از سال ۱۳۹۷ تا کنون بر زمین مانده است.

این مسئله باعث می‌شود تا هم جان اهالی روستاهای این منطقه به خطر افتد و هم در تردد اهالی ۱۰ روستا اختلال ایجاد شود. جاده دره شیرون، مسیر ارتباطی ۱۰ روستای این منطقه به جاده اصلی استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری است.

لزوم احداث پل بر روی رودخانه برای سهولت تردد روستاییان از اسفند ماه سال ۱۳۹۳ تا کنون بارها پیگیری شده است، اما این پیگیری‌ها چندان راه به جایی نبرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.