انعقاد تفاهم نامه احیای چاه‌های آب سیرجان

فرماندار سیرجان گفت:احیای چاه‌های آب شرب و کشاورزی شهرستان سیرجان به شرکت فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران سپرده شد.

 یعقوبی پور گفت : در نشستی با حضور رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های گچساران و سیرجان، رؤسای ادارات آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار و مقرر شد احیای چاه‌های آب شرب و کشاورزی این شهرستان به یکی از واحد‌های فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که در زمینه احیای چاه‌های آب فعالیت دارد، واگذار شد.

او  تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و دانش‌بنیان میان واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و مرکز رشد و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برای انجام پروژه‌های صنعتی با توافق طرفین انجام خواهد شد.

 یعقوبی نژاد بیان کرد:همچنین در این جلسه شرکت دانش‌بنیان دارمه صنعت مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برای طراحی، ساخت و تولید قطعات با فناوری پیشرفته مورد نیاز صنایع معدنی و فولاد با مرکز رشد و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان نیز تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

برچسب ها: دانشگاه ، تفاهم نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار