استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تقویت وحدت، همدلی و امیدآفرینی در جامعه، گفت: باید تا می‌توان در راستای جهاد تبیین اقدامات نظام و دولت را اطلاع رسانی کرد تا در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، پیروز شویم.

غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند در آیین نکوداشت شهدا و نقش آفرینان عملیات والفجر ۱۰ اظهار داشت: عملیات والفجر ۱۰ نخستین عملیاتی بود که رزمندگان استان بصورت مستقل در آن شرکت کردند و این موضوع محک خوبی برای ارزیابی توانمندی رزمندگان استان بود که به یاری خدا سربلند از آن بیرون آمدند.

به گفته وی عملیات والفجر ۱۰ یک عملیات پیچیده بود و رژیم بعث برای جلوگیری از پیشروی رزمندگان کشور شهر‌های مرزی خود را بمباران شیمیایی می‌کرد از همین رو تصمیم گرفته شد تا برای نجات جان شهروندان بی گناه عراقی عملیات متوقف شود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در آن زمان که شاهد صحنه‌های دلخراش و رقت آمیزی در شهر‌های مرزی عراق بودیم، مدافعان حقوق بشر سکوت کرده بودند و از کسی صدایی بلند نشد، اما امروز این جنایتکاران به ظاهر اتوکشیده دنبال بهانه تراشی هستند و سعی دارند توففیات نظام اسلامی را وارونه جلوه دهند.

حیدری، شکل گیری اغتشاش‌های اخیر و پروژه مسمومبت در مدارس کشور را حربه دشمن برای ناامن کردن کشور عنوان کرد گفت: دشمن در تلاش است تا کشور را ناامن و بی‌ثبات و عملکرد مسئولان را ناکارآمد جلوه دهند و فرصت‌های کشور را به تهدید تبدیل کند، اما امروز نهال انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است بطوریکه چالش دشمن ساقط کردن پهپاد ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: عضویت ایران در پیمان شانگ‌های به سبب اقتدار نظام بوده است که می‌طلبد اهل قلم و رسانه با شفاف سازی و امیدآفرینی توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به خدمات دولت در استان اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری اعتباری معادل ۶ برابر بودجه سال‌های گذشته استان تخصیص یافت بطوریکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان آزاد شده و با جذب به موقع آن تحول بزرگی در استان شکل می‌گیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: توسعه صنعت، بهره گیری از فرصت‌های سرمایه گذاری نظیر ظرفیت شستا و توسعه کشاورزی مکانیزه و گلخانه‌ای از دیگر اقداماتی است که به جد در استان پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد دولت توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم است که با همراهی همه می‌توان این مهم را بخوبی محقق کرد.

گفتنی است در این آیین از ۱۰ جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت رونمایی و از تعدادی از خانواده ایثارگران و شهدای عملیات والفجر ۱۰ تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار