نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آموزش و پرورش برای اثرگذاری عمیق فکری در جامعه به جهاد تبیین نیاز دارد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی امروز در دیدار با جمعی از فرزندان و همسران شهدای شاغل در آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مغز جوان مثل زمینی است که دوست و دشمن هر آنچه در آن بکارد، درو خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه خانواده شهدا باید بیشتر از هر قشر دیگر به آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا متعصب باشند، می گوید: طبق اعتقادات ما هر کس که بمیرد علم و عمل او قطع می‌شود اما علم و عمل شهید هرگز متوقف نمی‌شود و آنان ناظر اعمال ما هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به فضایی نیاز داریم که در آن، هم آنهایی که حجاب از سر برمی‌دارند و هم معتقدان به حجاب و عفاف، با هم گفت و گو و رایزنی کنند و یک حَکم نیز بالای سر آنها باشد و نظرات هر ۲ طرف را بشنود و در چنین فضایی خیلی از مشکلات با اقناع برطرف خواهد شد.

امام جمعه اردبیل می گوید: جامعه ما باید متوجه باشد که چه هزینه هنگفتی برای نظام اسلامی پرداخت شده است و هر یک از ۲۲۰ هزار شهید در واقع یک ملت بودند و در کمال سلوک عقلی، جان خود را فدای میهن کردند و این کار بزرگ ناشی از عمق ایمان و اعتقاد بوده است.

آیت‌الله عاملی گفت: اگر ما بتوانیم در آموزش و پرورش این موضوع را تبیین کنیم که چرا انقلاب کردیم و چرا دشمن همچنان ما را محاصره اقتصادی کرده و علیه ما تحریم اعمال می کند، این امر سبب تضمین انقلاب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.