کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۵۵ درصد بازار در وضعیت مثبت بودند به طوری حدود ۳۶۸ نماد در محدوده مثبت و حدود ۳۲۳ نماد هم در محدوده منفی معامله شدند.

آقای محمد غفوری گفت: امروز شاخص کل بورس همراه با شاخص کل هم وزن با رشد همراه بود و سهم‌های کوچک بیشتر مورد اقبال قرار گرفتند.

او در ادامه افزود:ارزش معاملات امروز حدود ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی ثبت شد و امروز بازار شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان حدود ۲۱ میلیارد تومانی بود.  امروز ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برگه سهم داد و ستد شد سرانه خرید افراد حقیقی ۳۰ میلیون و سرانه فروش ۱۳ میلیون تومان ثبت شد که این نشان دهنده قدرت خریداران بود.

او می‌گوید: همچنین امروز ۵۵ درصد بازار در وضعیت مثبت بودند به طوری حدود ۳۶۸ نماد در محدوده مثبت و حدود ۳۲۳ نماد هم در محدوده منفی معامله شدند. امروز بازار شاهد عرضه اولیه تقریبا بزرگی بود که البته برخی از کارگزاری‌ها را با مشکل مواجه کرد.
سه شنبه (۲۳ اسفند)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲۶۰  واحدی در ارتفاع یک میلیون و   ۷۸۱ هزار و ۸۹۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد هزار و ۳۶۴ واحدی در تراز یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۹۵ واحدی ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
دلار و سکه بازم دارن میرن بالا
لطفا دارایکم و پالایشی را به ناو برسانید
بعد از 3 سال این کمترین کاریه که باید بکنید
آخرین اخبار