مشاور مدیر عامل راه آهن گفت: باتوجه به گفتگو‌های صورت گرفته با اعضای موسسه شهید زیوداری، فعالیت این افراد طبق رویه‌ای که راه آهن تعیین کرده بود بعدازظهر روز دوشنبه از سر گرفته شد.

جلال مختاری مشاور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: دیروز دوشنبه ۲۲ اسفند همزمان با روز شهید، جلسه هماهنگی خادمین یادمان شهید کلانتری راه آهن با زیودار مدیر کل راه آهن زاگرس، کارکنان شرکت تراورس و سایر خدمان یادمان از جمله آقایان و بانوان موسسه شهید زیوداری در نمازخانه یادمان و در فضای صمیمانه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

او می‌گوید: از سال گذشته با دستور سید میعاد صالحی مدیر عامل راه آهن تصمیم گرفته شد تمام پشتیبانی‌های لازم برای احیا و توسعه یادمان شهید کلانتری به عمل آید.

مشاور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران  ادامه داد: راه آهن مشتاق است از تمام ظرفیت‌های مردمی برای این هدف استفاده کند به نحوی که ظرفیت‌های مردمی با مدیریت و حمایت راه آهن بتوانند این یادمان را توسعه بیش از پیش دهند.

آقای مختاری با تاکید بر اینکه یادمان شهید کلانتری راه آهن، بخش‌ها و ظرفیت‌های مختلف و فراوانی دارد، گفت: روایت اتفاقات رخ داده در بخش‌های مختلف این یادمان و همچنین روایت خدمات راه آهن جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس از جمله اهداف راه اندازی این یادمان است.

 یادمان شهید کلانتری ۵ اسفند امسال با حضور سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن بازگشایی شد و تا امروز بیش از ۹ هزار نفر از این یادمان بازدید نموده که حدود ۴ هزار نفر آن در چند روز گذشته بوده است.

ثبت نام راویان و خادمان یادمان شهید کلانتری همچنان ادامه دارد و افرادی که قصد دارند در این مکان مقدس خادم شوند می‌توانند با شماره ۰۹۲۰۶۵۸۱۱۰۱ در پیام رسان ایتا پیام بدهند تا پس از بررسی‌های لازم با آن‌ها تماس گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.