معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: پیش بینی می‌شود سفر‌های نوروزی به مازندران امسال ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.

رضا علیخانی در ادامه سفر به شهرستان‌های غرب مازندران برای بررسی وضعیت ساماندهی و پاکسازی معابر، سواحل و رودخانه‌های استان، با بیان اینکه نظام حاکمیتی و حکمرانی شهر‌ها باید آماده استقبال از مسافران نوروزی باشند، گفت: مدیران شهر‌ها تلاش کنند تا بالاترین ایمنی رفاه و آسایش سفر برای مسافران نوروزی رقم بخورد.

او از پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی سفر به مازندران در ایام نوروز خبر داد و افزود: در بازدید‌های اخیر مشاهده گردید که آمادگی خوبی در شهر‌های استان ایجاد شده است و تلاش شود تا کاستی‌های موجود رفع شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران مسافرخیز بودن مازندران را نیازمند بازدید و سرکشی از شهرستان‌ها دانست و یادآورشد: بنا داریم وضعیت همه شهر‌های استان بازدید و ارزیابی شود.

علیخانی با اشاره به اینکه از محور‌های مواصلاتی استان جهت بررسی وضعیت ایمنی و سهولت سفر نیز بازدید خواهد شد، تصریح کرد: در کنار شهرداران، دستگاه‌های امدادی، خدماتی، پلیس راه و راهور فراجا نیز در حال تلاش برای ایجاد شرایط مطمئن سفر برای ههم میهنان هستند.

وی از شهرداران خواست تا به نصب المان در ورودی و سطح شهر‌ها اهتمام جدی داشته باشند و خاطرنشان کرد: المان ایجاد شده با فرهنگ شهری همخوانی داشته باشد و همچنین به دلیل هم زمانی نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، هردو دیده شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران نظافت، تمیزی و سلامت شهر را نیمی از کار شهرداران در این ایام اعلام و تصریح کرد: شهر‌هایی که دارای رودخانه و دریا هستند، زیباسازی و پاکسازی رودخانه و سواحل را انجام بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.