مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: فروش بنزین در ظرف ممنوع است،

امین روستایی با تأکید بر اینکه فروش بنزین در ظرف ممنوع است، گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه سوری، فروش حتی یک لیتر بنزین در ظرف خلاف مقررات و کاری غیرقابل دفاع است و تبعات و جرائم این مهم به طور مستقیم متوجه مالک جایگاه است.

او بیان کرد: سوخت مورد نیاز برای ایام پایانی سال ۱۴۰۱ و منتهی به تعطیلات عید نوروز پیش رو ذخیره‌‎سازی شده و آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به میهمانان و هم استانی‌ها در ۱۲۷ جایگاه عرضه سوخت پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان  بیان کرد: فرارسیدن ایام منتهی به پایان سال و افزایش مصرف بنزین لزوم توجه دقیق مسئولان و متولیان امر سوخت‌رسانی را در راستای اجرای مقررات نظام توزیع بنزین دوچندان می‌کند.

او تکریم و رضایت مندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در جایگاه‌ها و همچنین رعایت اکید دستورالعمل‌های جاری شرکت در امر توزیع را فصل‌الخطاب دانست و افزود: جایگاه‌داران در خط مقدم خدمت‌رسانی، آیینه تمام نمای شئون خدمت‌گزاری شرکت ملی پخش در عید پیش رو به هموطنان هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تعامل دو سویه و اثربخش مدیریت منطقه و مالکان جایگاه‌ها را منوط به حرکت دقیق ذی‌نفعان در چارچوب مقررات و ضوابط حاکم بر سیاست‌های تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی دانست.

او خاطرنشان کرد: امروزه بنزین در زمره کالاهای استراتژیک و دارای حساسیت‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی است و مدیریت بهینه توزیع، تنها با نقش آفرینی تمام گروه‌های ذینفع و نظارت مسئولانه مالکان جایگاه ها و مجاری عرضه بر ضرباهنگ مصرف سوخت امکان‌پذیر می‌شود.

 به نقل ازروابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همدان، روستایی اظهار کرد: تلاش در راستای حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی مردم بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب شده بنابراین فروش مظروف بنزین در هر شرایطی اکیداً ممنوع است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
یارانه بنزین و گازوئیل وحتی نان کمال بی عدالتی بی نظمی ونشان عقب ماندگی ودرماندگی ماست درکشورهای خلیج با اینکه دولت مردانشان چندان با سواد نیستن ولی بخوبی ازپس این مسائل برآمدن..با این شیوه فقط اختلاف طبقاتی وفقر بیشتر به همراه خواهیم داشت شما فردی که ده تا شناور صیادی دارد مصرف روزانه بنزین ویارانه این فرد سه هزار لیتر است وفردی که فقیره وهیچ وسیله ای نداره
آخرین اخبار