رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه گفت: امسال ۳۸۴ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان متقاضی و واجد شرایط در این شهرستان پرداخت شد.

امیر قزلباش رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه گفت: این مبلغ برای اجرای ۴۲۵ طرح بوده و موجب اشتغالزایی ۵۷۵ مددجوی زیرپوشش این نهاد شده که در راستای توانمندسازی، خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مددجویان برای فراگیری حرفه‌های مختلف در دوره‌های بلندمدت و کوتاه مدت به مراکز فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی معرفی می‌شوند تا با شرکت در این دوره‌ها مهارت‌های لازم را در زمینه فعالیت در یک شغل فرا گیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه اضافه کرد: دوره‌های آموزشی نیز برای ۴۴۰ نفر با اعتبار بیش از ۳۶۶ میلیون ریال در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، تولید فرش دستباف، خیاطی، صنعت، خدمات و اصناف برگزار شده است.

وی یادآور شد: ۵۰ سری جهیزیه نیز امسال به ارزش ۱۲ میلیارد ریال با مشارکت خیران این شهرستان تهیه و به مددجویان واجد شرایط اهدا شده است.

قزلباش اضافه کرد: جهت احداث مسکن و تعمیرات بیش از ۵۴ میلیارد ریال هزینه شده است و هم‌اکنون بیش از سه هزار خانوار با جمعیت بیش از هفت هزار نفر در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.