رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از دستگیری شخصی که با درج آگهی دروغین خرید کشک و قارا به صورت عمده در سایت دیوار خبر داد.

سرهنگ مرتضی عسگری گفت: شخصی با هویت معلوم به پلیس فتا مراجعه کرد که از طریق فضای مجازی در برنامه دیوار با فردی که خود را خریدار عمده کشک و قارا معرفی کرده آشنا شده لذا با حضور شخص در درب منزل کشک و قارا درخواستی را به ایشان تحویل داده است که شخص پس از دریافت کالا به بهانه واریز وجه از طریق عابر بانک از محل متواری شده است.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و اقدامات تخصصی انجام‌شده متهم مورد شناسایی قرارگرفته و با هماهنگی و دریافت دستور مقام قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس ‏فتا انتقال داده شد.


بیشتر بخوانید


عسگری اضافه کرد: متهم در مواجهه با مستندات و ادله جمع‌آوری‌شده، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده و در تشریح شگرد ‏مجرمانه خود بیان داشت که با درج آگهی جعلی در سایت دیوار اقدام به فریب شهروندان کرده و پس از دریافت کالا به بهانه واریز وجه از طریق عابر بانک از محل متواری می‌شدم.

وی با اشاره به برگرداندن مبالغ برداشت‌شده به‌حساب شاکی، گفت: با توجه به اقرار صریح متهم ‏به اتهام وارده، پرونده به دادسرا ارسال شد و متهم با قرار مناسب صادره؛ روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار