مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت:با فرارسیدن تعطیلات نوروز ۱۲۸ جایگاه سوخت در استان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران است.

امین روستایی  گفت: با تلاش گروه‌های تامین سوخت هیچگونه مشکلی برای عرضه انواع سوخت مایع در استان وجود ندارد.

او گفت: سوخت موردنیاز برای روز‌های پایانی سال ۱۴۰۱ و در آستانه تعطیلات عید نوروز پیش رو ذخیره سازی شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با توجه به انجام سفر‌های نوروزی، میزان مصرف بنزین نیز افزایش می‌یابد که لزوم توجه دقیق مسئولان و متولیان امر سوخت رسانی را در راستای اجرای مقررات نظام توزیع بنزین دوچندان می‌کند.

روستایی تکریم و رضایت‌مندی مسافران نوروزی را، از خدمات ارائه شده درجایگاه‌های سوخت دانست وگفت: جایگاه داران در خط مقدم خدمت رسانی به هموطنان هستند.

او تعامل دو سویه و اثربخش مدیریت منطقه و مالکان جایگاه‌ها را منوط به حرکت دقیق در چارچوب مقررات و ضوابط حاکم بر سیاست‌های تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی دانست.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: هم اینک با توجه به نیاز جامعه، بنزین در دسته کالا‌های راهبردی و دارای حساسیت‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی است و مدیریت بهینه توزیع، تنها با نقش آفرینی همه گروه‌های مربوطه و نظارت مسئولانه مالکان جایگاه‌ها امکان پذیر می‌شود.

فروش بنزین در داخل ظرف ممنوع است

روستایی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) فروش حتی یک لیتر بنزین در ظرف ممنوع و خلاف مقررات و کاری غیر قابل دفاع است و تبعات و جرایم این مهم به طور مستقیم متوجه مالک جایگاه می‌شود.

او گفت: تلاش در جهت حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی مردم بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب می‌شود و فروش بنزین در داخل ظرف در هر شرایطی ممنوع است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.