فرماندار گرگان از اختصاص ۵۳ مدرسه در شهر گرگان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

 عیسی پایین محلی در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان که ویژه سفر‌های نوروزی برگزار شد، گفت: با توجه به مقارن شدن سال نو و ماه مبارک رمضان لازم است کمیته اقامه نماز از مساجد و نمازخانه‌ها در سطح شهر و نمازخانه‌های بین راهی بازدید و مشکلات احتمالی را برطرف کند.

او افزود: بخش عمده اسکان مسافران نوروزی بر دوش آموزش و پرورش است و اسکان موقت در ۵۳ مدرسه و اردوگاه نشاط انجام می­پذیرد.

عیسی پایین محلی توصیه کرد: در مدارسی که به عنوان اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده نمایشگاه‌هایی در راستای معرفی صنایع دستی استان گلستان ایجاد شود.

 فرماندار شهرستان گرگان افزود: روسای کمیته‌های مختلف سفر‌های نوروزی، با نشست‌ها و جلسات دیگر، اهتمام لازم را جهت ارایه خدمات بیشتر و ارزنده به مسافران نوروزی داشته باشند.


در این جلسه مصوب شد درجشنواره روستایی طبق سنوات گذشته بخشداری‌ها و دهیاری‌ها هماهنگی‌های لازم را ایجاد کنند، پاکسازی تفرجگاه‌ها توسط شهرداری‌ها و پاکسازی روستا‌ها توسط دهیاری‌ها و رسیدگی به پمپ بنزین‌ها و سالم بودن نازل‌ها توسط شرکت نفت انجام شود، علوم پزشکی و هلال احمر آماده باش  در حال آماده باش و دست فروشان ساماندهی شوند، همچنین تمام حفاری‌ها تا ۱۵ فروردین ماه ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.