رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری از صدرنشینی تیم آوا شهرکرد در مرحله اول لیگ برتر اسلالوم بانوان خبر داد.

محمد بهارلو گفت: مرحله اول لیگ برتر اسلالوم بانوان در مواد کایاک اسلالوم، کانو اسلالوم، اسلالوم امدادی و اسپرینت اسلالوم در دریاچه آزادی برگزار شد.

رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری افزود: تیم‌های استخر صدف منجیل، آوا شهرکرد، آوای شهرکرد، نوین البرز، موج کوثر اصفهان و پخش کوثر قزوین در بخش بانوان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: در کایاک اسلالوم بانوان از آوا شهرکرد، هلیا قریشی با زمان ۱:۰۹.۷۴ دقیقه مدال طلا، محدثه حسن‌پور با زمان۱:۱۳.۸۰ دقیقه مدال نقره، در کانواسلالوم بانوان، دنیا جوکار با زمان ۱:۱۲.۹۸ دقیقه مدال نقره، در اسلالوم امدادی بانوان هلیا قریشی و دنیا جوکار با زمان ۲:۲۴.۱۴ دقیقه مقام اول، نگار صادقی و خاطره فرجی با زمان ۲:۴۳.۷۹ دقیقه مقام دوم، در مسابقه اسپرینت اسلالوم بانوان هم سامیه شالباف و پرنیان محمدی با زمان ۵۳.۹۲ ثانیه مقام اول و محدثه حسن‌پور و ریحانه عسگری با زمان ۵۴.۴۷ ثانیه مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

بهارلو گفت: در پایان رقابت‌ها آوا شهرکرد با ۴۰ امتیاز صدرنشین شد، آوای شهرکرد با ۲۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و استخر صدف منجیل با ۲۶ امتیاز جایگاه سوم را کسب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار